דבר היו”ר

שנה חדשה בפתח, חגי תשרי ממשמשים ובאים. תכונת החג שונה הפעם. במקום התרגשות ושמחה ממלאים את לבנו בימים אלו דאגה, חשש וחוסר ביטחון. דאגה לחטופים, לחיילי צה”ל, לפצועים, לתושבים שעדיין לא חזרו לבתיהם, לעיתים גם דאגה קיומית. קיום חיי שגרה עוזרים לנו להתמודד עם כל אלה. וכך, גם אנחנו בעמותה, ממשיכים לקיים את המיזמים שלנו ולמלא את מחויבויותינו מולכם המטופלים ובני המשפחה.

הניוזלטר הרבעוני שלנו, פחות חגיגי אבל מלא בתכנים מלמדים.

תוכלו להאזין בו לשלושה פודקאסטים:

  • שיחה עם ד”ר מור מיודובניק, האונקולוגית שלנו מהמרכז הרפואי תל אביב, שמביאה לנו  חדשות מכנס ה-ASCO 2024 (כנס של האיגוד האונקולוגי האמריקאי בו משתתפים אונקולוגים מכל העולם).
  • שיחה עם פרופ’ דויד גרינברג וד”ר אלכס יעקובסון על מחקר קליני “כחול-לבן” של חברת Beyond – מחקר שמתקיים בבי”ח “סורוקה” ומתאים למלנומה ולגידולים מוצקים אחרים.
  • שיחה מרתקת בין שתי מתנדבות העמותה: דקל ורד כץ מראיינת את ליגל בלומנפלד,מאובחנת במלנומה גרורתית, על ההתמודדות עם המחלה, עם האימהות לשני קטנטנים, על החיים לצד הטיפולים ובדיקות הדימות המטלטלות, ועל התחושות בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר.

כמו כן אנו מביאים לכם 2 כתבות מהמדריך למטופל שעבר מתיחת פנים ועדכונים – מהדורת ינואר 2025.

לסיום אנו מציגים תקציר ותמונות מכנס ועידת נצרת לבטיחות בעבודה ובריאות תעסוקתית בחברה הערבית שבו השתתפנו כחלק מהקואליציה לבריאות העובד.

שלכם,

חדוה קרן ושרה

דבר היו”ר

שתף
ניוזלטר שלנו

אופדואלג – Opdualag

שילוב  אימונותרפי שנכנס לסל התרופות בישראל בינואר 2024, הוא ניבולומאב יחד עם נוגד חלבון LAG3, שנקרא Relatlimab. במנגנון דומה לזה של נוגד PD1, נקשר הנוגדן

קרא עוד »
ניוזלטר שלנו

שיחה עם ד”ר מור מיודובניק

שיחה עם ד“ר מור מיודובניק, מומחית לרפואת עור ואונקולוגיה, מנהלת המרכז למלנומה ולגידולי עור במרכז הרפואי תל אביב. הנושא: חדשות מכנס ה-ASCO 2024  תקציר כנס

קרא עוד »