שלום רב,
אני שמחה להציג לפניכם את הניוזלטר השני.
לקטנו עבורכם מאמרים, סיפור אישי ולקט מהעשייה האחרונה שלנו.
זו ההזדמנות להציג את עינבל שלנו, המנכ”לית החדשה של העמותה שהצטרפה אלינו לפני 3 חודשים. עינבל כהן תובל הגיעה מעולם העמותות, שימשה כסמנכ”לית בעמותת IMAGINE – עמותה שקמה במטרה לקדם תהליכי העצמה באמצעות מוזיקה לאוכלוסיות מיוחדות. עינבל (עם י’, זו לא טעות!), תנהל את כל פעילות העמותה ואני אמשיך לשוחח עם מטופלים ובני משפחה ולהתעדכן בצד המדעי/רפואי.
אנו ממשיכים בפעילות הקבועה שלנו בצד פרויקטים חדשים שחלקם כבר השקנו:
תמיכה –
העמותה מספקת תמיכה רגשית באמצעות מענה טלפוני בקו חם לאורך שעות היום ותמיכה על ידי אנשי מקצוע במקרה הצורך.
מ-לנו-מה – הקהילה הסגורה שלנו בפייסבוק ממשיכה את פעילותה ומזמינה אתכם לשתף, לשאול, ללמד וללמוד.
פרויקט חדש – ליווי אישי, סיוע והנחייה לחולים בשלבים שונים של המחלה במגוון של צרכים – רפואיים, סוציאליים כלכליים ורגשיים. הליווי יתבצע על ידי חברי עמותה שיוכשרו בקורס ליווי רפואי אישי.
הקמת קהילה משתפת ותומכת לצעירים בגילאי 45-25 המתמודדים עם סרטן העור.
הנגשת ידע –
“גוגל” הזכויות שלכם – הקמת מערכת שאלון אוטומטי למימוש זכויות רפואיות לפי נתונים אישיים ונתוני המחלה.
אקדמיה דיגיטלית – הקמת פלטפורמה דיגיטלית עם 20-16 הרצאות וראיונות מצולמים בנושאים שונים בכל תחום הרלוונטי למחלה ולשגרת החיים של מטופלים ובני משפחותיהם.
רבעון העמותה – הלא הוא הניוזלטר שיצא כל 3 חודשים ויישלח אליכם במייל.
העלאת המודעות לסרטן העור –
הפעילות תתמקד בשני קהלים עיקרים:
- כלל האוכלוסייה הבוגרת– עבורם יבנה קמפיין מותאם באמצעות סרטון/פעילויות חופים בחודשים מאי יוני.
- קהל בני נוער ומתבגרים– עבורם יצולם קמפיין “סליחה על השאלה” בנושא סכנות החשיפה לשמש וחשיבות הגילוי המוקדם.
כמו כן יוצאת העמותה לראשונה בתכנית להנגשת בדיקת השומות לארגונים ומוסדות במסגרת יום מודעות ארגוני.
במקביל, אנחנו שוב עורכים ‘מתיחת פנים’ לאתר האינטרנט של העמותה וממשיכים להביא כתבות בעמוד הפייסבוק.
כדי להתאים את הפעילות שלנו לצרכיכם, הפצנו שאלון – סקר צרכים – ומקוים שעד לחג הפסח תוגשנה לנו התוצאות ונוכל להתאים את הפעילות למשאלות לבכם יותר ויותר.
תודה על שיתוף הפעולה!
שלכם חדוה גונן