דבר היו”ר – ניוזלטר יוני-יולי 2024

באיחור קל, עם סיום חודש המודעות לסרטן העור – אנחנו שוב מגיעים עם ניוזלטר קיץ. בניוזלטר זה נביא כהרגלינו הצצה לראיונות ופעילויות של העמותה.

ביום שישי 24.5.12 התקיים, לראשונה מזה מספר שנים, כנס מטופלים ובני משפחה במכון דוידוף שבבית חולים בלינסון. בכנס השתתפו כ-50 מטופלים וכ-10 אנשי צוות מהיחידה לגידולי עור שבראשה עומד ד”ר נתי אשר. בין התכנים בהמשך תוכלו למצוא סקירה רחבה של הכנס וכן תמונות ותודות לכל מי שתמך. הכנס הוכתר בהצלחה רבה ולכל מי שלא הגיע ומעוניין, עומד להתקיים כנס דומה ב-8.11.24 למטופלי סרטן העור במכון שרת. מוזמנים מטופלים מכל המרכזים.

כמו כן תוכלו למצוא בניוזלטר: 

  • ראיון עם הראל מוסקטל, חוקר בשירות המטאורולוגי – על השירות שהם נותנים ובעיקר מה זה רלוונטי עבורינו ועבור הדור הצעיר.
  • ראיון עם צביה באדר – חלק ב’ – שבו מספרת צביה על המיזם שהקימה: LEAL – פלטפורמה מבוססת AI,  שמתאימה באופן אישי טיפולים וניסויים קליניים למטופלים שאובחנו בסרטן. צביה שאובחנה בעצמה במלנומה שלב 4, מביאה את ה”אני מאמין” שלה להתנהלות עם המחלה מתוך ניסיונה האישי ומביאה את החידושים האחרונים בפלטפורמה. באתר העמותה תמצאו גישה ל-LEAL.        
  • ראיון שבו שירן – מטופלת ומתנדבת בעמותה, מראיינת את ד”ר נתי אשר בנושא: “מלנומה בצעירים – האם  שונה מזו של מבוגרים?” 

כמו כן נספר על מחקר “כחול-לבן” שבו חוקרי הטכניון, שהתמקדו באימונותרפיה מבוססת נוגדנים, גילו סמנים ביולוגיים המנבאים את תגובתו של המטופל הספציפי לטיפול.  

קמפיין חודש המודעות – קרוב ל-1000 איש עברו בדיקת עור בקניונים שונים ברחבי הארץ – פרויקט בשיתוף פעולה הדוק בין העמותה לחברת לה רוש פוזה. לפניכם סקירה וצילומים מהאירועים.

וכרגיל מחכה לכם מקאמה חדה והומוריסטית שתעלה חיוך על פנינו מבית היוצר של חברינו הנאמן זאביק זהבי.

אני מבקשת לשתף אתכם בעזיבתה (החלקית) של עינבל, מנכ”לית העמותה בשלוש וחצי השנים שחלפו. עינבל בקשה לעזוב כדי לעבור לאתגר הבא. בשל תרומתה העצומה לעמותה ויכולות הניהול שלה, הצענו לה להצטרף לועד המנהל של העמותה. במקום עינבל נכנסת מנכ”לית חדשה – קרן ביתן שמש, שמגיעה אלינו מדיקנאט הסטודנטים של מכללת שנקר, עם ניסיון עשיר בתחום החברתי. נאחל לעינבל ולקרן הצלחה בתפקיד החדש.

מאחלת לכולם קיץ מהנה, שקט ובטוח
מתפללים לשלומם וחזרתם של החטופים, 
לשלומם של  חיילי צה”ל, 
לשובם של כל המפונים בבטחה ובהקדם לביתם.

חדוה גונן

דבר היו”ר – ניוזלטר יוני-יולי 2024

שתף
ניוזלטר שלנו

מלנומה בצעירים ובמבוגרים

שירן סלין זיו, מטופלת ומלווה רפואית בעמותה, מראיינת את ד”ר נתי אשר, מנהל המרכז לגידולי עור ומלנומה, במרכז דוידוף, בילינסון. ד”ר אשר מדבר על ההבדלים

קרא עוד »